Bytte og retur

Bytting av varer

Det er mulig å bytte varer som er kjøpt i nettbutikken, men varene må være ubrukt og etiketter/klistermerker må ikke være fjernet fra varene. Du kan kontakte oss på vår mail «kundeservice@millainterior.no» om dette skulle være tilfellet, så vi kan finne ut om varen du vil ha er tilgjengelig. Det er også mulig å komme til vår fysiske butikk og bytte varene.

Reklamasjon

Skulle det være skader eller feil på varen vi har sendt deg, så må du snarest mulig ta kontakt med oss på mail «kundeservice@millainterior.no» for å løse problemet. Varen blir sendt tilbake av deg dekket av oss, og om vi har dekning for det på lageret vil det bli tilsendt en ny vare til deg.

Angrerett

Du har 14 dagers angrefrist fra den dagen du har mottatt varen. Hvis du ikke vil beholde varen, må du gi beskjed innen fristens utløp. Du kan kontakte oss på vår mail «kundeservice@millainterior.no» om dette skulle være tilfellet. Etter du har gitt beskjed til oss om du angrer på kjøpet, må du sende varen innen 14 dager etter at du meldte ifra til oss. Du får tilbake pengene for varen når den er returnert til oss, men står selv ansvarlig for både at varen kommer tilbake til oss i god stand og betalingen av returen. Det kan være lurt å ta vare på kvitteringen fra posten om noe skulle gå galt.